زیبایی پزشکی

معرفی ژل پروفایلو

معرفی ژل پروفایلو

پروفایلو یک درمان جدید و جدید برای پوست است که توسط IBSA، یک شرکت داروسازی چند ملیتی، صاحب 65 پتنت ثبت شده انحصاری در سراسر جهان، توسعه یافته است. معرفی ژل پروفایلو

پروفایلو توسط IBSA را معرفی می کند، یک دسته جدید در بازار مواد تزریقی – بازسازی زیستی. این یک پرکننده پوست نیست و نه یک احیا کننده پوست است. پروفایلو یک محصول تزریقی و تثبیت شده مبتنی بر اسید هیالورونیک است که برای بازسازی بافت چند لایه پوست طراحی شده است. معرفی ژل پروفایلو /الیزمد

پروفیلو یک درمان تزریقی محبوب است که برای مبارزه با پیری و بهبود بافت پوست استفاده می شود. در میان کسانی که به دنبال راه حلی غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر پوست خود هستند، محبوبیت زیادی به دست آورده است.

به جای پرکردن و پرکردن چین و چروک ها، آزادسازی آهسته HA توسط پروفایلو باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود. این به نوبه خود رنگ پوست، آبرسانی و ظاهر خطوط ریز را بهبود می بخشد. نتیجه بهبود کیفیت پوست است که 6 تا 9 ماه ماندگاری دارد.

این مزوژل با اسید هیالورونیک که به زیر پوست تزریق می شود، پوست را آبرسانی می کند. برای بازگرداندن کیفیت پوست، درمان شلی پوست و کاهش خطوط ریز زیر پوست پخش می شود.معرفی ژل پروفایلو

این درمان باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود و در عین حال پوست را آبرسانی می کند. برخلاف فیلرهای پوستی، پروفیلو به پوست حجم یا شکل نمی‌دهد و در نتیجه ظاهری طبیعی با پوستی سفت‌تر و درخشان‌تر ایجاد می‌کند. تجویز آن توسط پزشک شما با تزریق های سطحی است که می تواند روی صورت، گردن و دست ها اعمال شود تا اثر لیفتینگ پوست ایجاد شود، استحکام صورت را بازگرداند و پوست را کاهش دهد.

کاربرد مزوژل پروفایلو

برخلاف تزریق‌های سنتی که به سادگی فضای زیر پوست را پر می‌کنند، خطوط را منجمد می‌کنند یا ماهیچه‌های مستعد چین و چروک را شل می‌کنند، پروفایلو خواص درمانی طبیعی پوست را افزایش می‌دهد تا نگرانی‌های زیبایی را تغییر دهد و به طور کامل بازسازی کند.

درمان نوآورانه ضد چروک در واقع ترکیب پوست را با تحریک چهار نوع مختلف کلاژن و الاستین بهبود می بخشد. دگرگونی در سطح سلولی با پیشرفت‌های قابل مشاهده اتفاق می‌افتد که مدت طولانی پس از دفع هیالورونیک اسید ادامه می‌یابد.

سرم بازسازی بیولوژیکی پوست تثبیت شده تقریباً 28 روز باقی می ماند که به طور نمایی طولانی تر از فرمول های موضعی و تزریقی ناپایدار است. برنامه درمانی کاربرپسند شامل دو جلسه کوتاه و بدون درد است که هر جلسه به فاصله یک ماه است. در طول درمان، پروفیلو به آرامی با 10 سرنگ تزریق می شود و خطر کبودی یا هماتوم وجود ندارد. پنج محل تزریق به طور ویژه برای هر طرف صورت برای حمایت از نواحی آناتومیکی مختلف در نظر گرفته شده است. بیماران اساساً لیفتینگ و بهبود بافت پوست در سرتاسر گونه ها، ناحیه لب و چانه را گزارش می دهند.

علاوه بر صورت، پروفایلو برای استفاده در گردن، دکلته و دست ها نیز بی خطر است. پروفایلو یک راه حل اثبات شده برای بهبود بافت پوست کرپ و پوست شکننده یا افتادگی است. اثر طولانی مدت تقویت تولید کلاژن در زیر پوست به بافت اجازه می دهد تا در طول زمان بازسازی و بازسازی شود. معرفی ژل پروفایلو

فواید پروفایلو:

  • بالاترین هماهنگی HA 32mg/ml
  • فعال سازی بیولوژیکی با قابلیت پیگیری سه بعدی چند سطحی
  • تعداد جلسات درمانی را کاهش می دهد
  • کاهش تعداد محل های تزریق >> کاهش ناراحتی
  • کاهش یا حذف مرکز شهر
  • آزمایش بالینی

فن آوری بکار رفته در پروفایلو

پروفایلو از یک اسید هیالورونیک بسیار خالص تشکیل شده است که بر اساس یک فناوری ثبت اختراع (NAHYCO) تولید شده است. ترکیب منحصر به فرد آن دارای بالاترین غلظت اسید هیالورونیک موجود در بازار است.

پروفایلو حاوی 64 میلی گرم اسید هیالورونیک خالص (HA) است که بدون استفاده از عوامل شیمیایی متقابل (BDDE) تولید می شود. معرفی ژل پروفایلو

ماهیت نوآورانه آن فراتر از اجزای سازنده و تولید آن است و به روش منحصر به فرد زایمان می رود و به تزریق و جلسات کمتری نیاز دارد و حتی چالش برانگیزترین نواحی مانند گردن و دست ها را درمان می کند.

مناطق درمانی پروفایلو

هر درمان پروفایلو شامل تزریق مایع تقویت‌کننده کلاژن به پنج نقطه کلیدی در صورت، دو طرف گونه‌ها، چین‌های بینی، خطوط خنده، خطوط چانه و اطراف دهان و در امتداد خط فک است. پروفایلو همچنین می تواند برای هدف قرار دادن پوست افتاده یا چروکیده در ناحیه گردن استفاده شود.

هنگامی که تزریق پروفیلو به این 5 ناحیه کلیدی آبرسانی کرد، اسید هیالورونیک (HA) شروع به پخش شدن به طور مساوی در زیر پوست می کند تا به طور طبیعی کل صورت را حجیم، طراوت و سفت کند.

پروفایلو چگونه کار می کند؟

اسید هیالورونیک فوق خالص دقیقاً به ناحیه تحت درمان تزریق می شود. برخلاف درمان های کاهش چین و چروک و پرکننده های پوستی، پروفایلو با تحریک کلاژن و الاستین، آب را در لایه های عمیق تر پوست جذب می کند. به عنوان یک محصول تثبیت شده، فعالیت روی سلول های پوستی بیشتر از ژل های تثبیت نشده باقی می ماند. در این مدت، تحریک چهار نوع مختلف کلاژن و الاستین با آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید صورت می گیرد. تحریک منجر به بهبود قابل توجه بافت می شود. پروفایلو اثر سفت کننده قابل توجهی بر روی بافت دارد.

آشنایی با عوارض جانبی پروفایلو

قبل از اینکه به بررسی عوارض جانبی پروفایلو بپردازیم، مهم است که بدانیم درمان شامل چه مواردی است. پروفیلو یک درمان مبتنی بر اسید هیالورونیک است که در مقادیر کم به پوست تزریق می شود. این درمان برای بهبود بافت پوست و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک طراحی شده است. اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند. هنگامی که به پوست تزریق می شود، تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند که اجزای ضروری پوست سالم هستند.

در حالی که پروفایلو به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود، برخی از عوارض جانبی بالقوه وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

قرمزی و تورم

– متداول است که بعد از درمان مقداری قرمزی و تورم به خصوص در اطراف محل تزریق مشاهده شود. این یک واکنش طبیعی است و باید ظرف چند روز فروکش کند. معرفی ژل پروفایلو

کبودی

– برخی از بیماران ممکن است در محل تزریق دچار کبودی شوند. این می تواند به دلیل سوراخ شدن یک رگ خونی توسط سوزن در طی فرآیند تزریق باشد. اگرچه ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، اما معمولاً دلیلی برای نگرانی نیست و به خودی خود فروکش می کند.

خارش و ناراحتی

– برخی از بیماران ممکن است در ناحیه تحت درمان احساس خارش یا ناراحتی کنند. این معمولاً یک عارضه جانبی خفیف و موقتی است که خود به خود فروکش می کند.

واکنش آلرژیک

– در حالی که نادر است، برخی از بیماران ممکن است واکنش آلرژیک به اسید هیالورونیک مورد استفاده در درمان را تجربه کنند. این می تواند باعث قرمزی، تورم و خارش شود. اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید، مهم است که فورا به پزشک مراجعه کنید.

عفونت

– خطر عفونت در هر درمان مبتنی بر تزریق وجود دارد. مهم است که اطمینان حاصل شود که درمان توسط یک متخصص واجد شرایط در یک محیط استریل انجام می شود تا خطر عفونت کاهش یابد.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

یک متخصص واجد شرایط را انتخاب کنید – مطمئن شوید که درمان توسط یک متخصص واجد شرایط و دارای تجربه در درمان های تزریقی انجام می شود. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که درمان به طور ایمن و صحیح انجام می شود. معرفی ژل پروفایلو

دستورالعمل های قبل از درمان را دنبال کنید – قبل از درمان، پزشک مجموعه ای از دستورالعمل ها را به شما ارائه می دهد که باید دنبال کنید. اینها ممکن است شامل اجتناب از برخی داروها یا مکمل هایی باشد که می توانند خطر خونریزی یا کبودی را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *